چراغ قوه شکاری

ساخت وبلاگ

چراغ قوه بسیار قوی پلیس مدل CREE L ED  T۶ حرفه ای با کارائی کم نظیر

برخورداری از دگمه مخصوص فسفری جهت دید در شب

CREE L ED  T۶ ضد ضربه ضد آب و مناسب آب و هوای نامساعد جوی

دارای لامپ های حرفه ای  CREE L ED حرفه ای مخصوص با قدرت روشنائی بسیار بالا

این نوع چراغ قوه حرفه ای بزرگ جدیدا وارد بازار ایران شده و طرفداران زیادی هم پیدا کرده است

با خرید  چراغ قوه شکاری پلیس مدل CREE  ED  T۶ قادر خواهید بود در تاریکی مطلق تا مسافت بیش از یک کیلومتری را همانند روز روشن ببینید. علاوه بر نور قدرتمند این چراغ قوه که ناشی از بکارگیری لامپ حرفه ای CREE L ED  میباشد ، دیمر موجود بر روی بدنه این چراغ قوه نیز بشما امکان میدهد تا نور قدرتمند این چراغ قوه حرفه ای را بصورت خطی ( همانند نور لیزری ) یا بصورت گسترده ( واید و در وسعت زیاد ) تابانیده و فضای بیشتری را روشن نمائید

این چراغ قوه حرفه ای دارای بدنه ای از آلیاژ مخصوص ضد زنگ میباشد که چند قسمت میشود و بدنه در قسمتهائی که قسمت میشود ، دارای واشرهای مخصوص لاستیکی جهت عدم نفوذ آب میباشد

دیمر تنظیمات فوکوس ، لنز ، محافظ نگهدارنده لنز ، و لامپ حرفه ای CREE L ED بر روی بدنه و در قسمت جلو قرار گرفته اند

چراغ قوه شکاری  پلیسی قدرتمند  POLICE T۶ CREE L ED دارای گیره فلزی جهت آویز به لباس یا هر مکان دیگری می باشد که جهت آویختن چراغ قوه بر روی کمربند یا لباس و یا …. تعبیه گردیده است

بدنه چراغ قوه قابلیت افزایش و کاهش طول را داشته و در حالت افزایش کامل ۲۲ سانتیمتر طول دارد.

چراغ قوه شکاری...
ما را در سایت چراغ قوه شکاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مبنا cheragh02 بازدید : 215 تاريخ : دوشنبه 23 بهمن 1396 ساعت: 14:33

چراغ قوه از وسایل بسیار کاربردی برای تمامی افراد می باشد.در تمامی خانه ها،باغ ها،شرکت ها،سفر،کوهنوردی  وهر مکان دیگر  هر یک از انواع چراغ قوه کاملا کاربردی و حتی گاهی ضروری می باشد.چراغ قوه در یک تعریف ساده یک چراغ است که قابلیت حمل دارد و حجم کمی دارد.بر اساس همین تعریف ساده،چراغ قوه ها دارای تنوع زیادی از لحاظ فنی،شکل ظاهری و امکانات و قابلیت ها می باشد.چراغ قوه با توجه به نوع کاربرد و محل استفاده با نام های زیر شناخته می شوند:چراغ قوه سفری،کوهنوردی،کار،ورزشی،خورشیدی،پیشانی،پیشانی بند،پلیس، چراغ قوه شکاری ،نورافکن وهد لامپ ها.

به دلیل تنوع زیاد چراغ قوه ها،باید قبل از خرید این وسیله کاربری آن مشخص شود و نوع و مدل چراغ قوه بر اساس استفاده انتخاب شود.

مهم ترین بخش یک چراغ قوه لامپ آن می باشد که معمولا یک لامپ رشته ای و یا یک یا چند لامپ LED  می باشند.واحد سنجش روشنایی لامپ ها لومن می باشد.

از لامپ های 20- 10 لومن برای فعالیت هایی در محدوده نزدیک استفاده می شود،مانند پیدا کردن کلید در کیف.

لامپ های 150- 20 لومن برای گشت زنی در اطراف محوطه و خانه و یا داگ واکینگ مناسب هستند.فاصله پرتو این نوع لامپ ها 120 متر می باشد.

لامپ ها با روشنایی 200- 160 لومن،برای کارهای عمومی تر مانند پیاده روی،کوهنوردی،کمپینگ و مشابه مناسب است و  قابلیت تابش پرتو تا 250 متر را دارد.

لامپ های 500- 200 لومن نیز برای کارهای فنی و تکنیکی،ماهیگیری،شکار و.. کاربرد دارند.

لامپ های 1000- 600 لومن نیز برای کمپ زدن،کوهنوردی،ماهیگیری و با شعاع پرتو نور بیش از 300 متر کاربرد دارد.

لامپ های بیش از 1000 لومن برای چراغ قوه شکاری و چراغ قوه های پلیس کاربرد دارند و برای گردش در حوالی خانه مناسب نمی باشد.

رنگ نور چراغ ها به رنگ سفید یا زرد می باشند.نور سفید برای استفاده در شب مناسب است چرا که چشم شما را منقبض می کند در نتیجه دید را بهتر می کند.

بر همین اساس چراغ قوه های معمولی برای گردش و سفر و طبیعت گردی مناسب نمی باشند.چراغ های مورد استفاده برای این منظور باید پرنور باشند.

چراغ هایی هستند که به شکل خودکار هستند و یا به عنوان جا کلیدی استفاده می شوند.این نوع چراغ قوه ها هم فضای کم تری اشغال می کنند و هم قابلیت حمل راحتی دارند.اما اگر نیاز به نور بیش تر دارید،این نوع چراغ قوه ها مناسب نیستند.

چراغ قوه ها یا با باتری های قابل تعویض کار می کنند و یا باتری قابل شارژ دارند.در مورد چراغ قوه هایی که قابلیت شارژ دارند،باتری های لیتیومی قدرت زیادی برای چراغ قوه های LED  ایجاد می کنند.نوع دیگری از باتری ها،باتری های آلکالینی می باشند که عمر مفید و ماندگاری باتری های لیتیومی را ندارند.اما باتری های لیتیومی قیمت بالاتری دارند.باتری های لیتیومی بهترین انتخاب برای چراغ قوه ها با لامپ LED هستند.با استفاده از این نوع باتری،اگر چراغ قوه شما حالت توربو داشته باشد،دیگر نگران تمام شدن باتری نخواهید بود.

چراغ قوه شکاری...
ما را در سایت چراغ قوه شکاری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مبنا cheragh02 بازدید : 191 تاريخ : دوشنبه 23 بهمن 1396 ساعت: 14:33